دستهای کثیف و ...
یه سوال دارم؟!!!
از کی بپرسم!؟
از شما !!!
از اون ...
و اما سوال : اگه دستتون کثیف بشه با چی تمیز می کنین؟!!!
- با شامپو گلرنگ
نه اِ ... این چه جوابیه !!! شما بگو
- صابون نخل 57
نه
- با آب حوض خونمون
نه ... کسی دیگه نظر بهتری نداره؟
آها شما بگو ... نه .. نه
شمائی که اون عقب دستت رو یواشکی بالا آوردی ، یکم اعتماد به نفس داشته باش جوون.
- اجازه ... ببخشین ها ... اما میشه یک جور کار بکنیم که دستامون کثیف نشه که بخواد تمیزش کنیم. اجازه ... مثلا من وقتی که تو باغچه خونمون به گل و بوته ها رسیدگی میکنم ٰ دستکش می پوشم تا دستام کثیف نشن .
اجازه ... میشه یا احتیاط بیشتری هم کار کرد تا کثیف نشه.
اجازه بشینیم ما ...؟
آفرین به شما ... احسنت .
البته شاید یکمی سخت باشه ، ولی ...
ولی سختیش ظاهریه ، کلی راحت تره . اما بشرطی که تصمیم جدی داشته باشی و عمل بکنی. انجام کار با آرامش خاطر میشه
البته اونائی که اهل تفکرند و عقل و خرد رو سرلوحه کارشون قرار دادن می تونن راه های زیادی برا موضوعات مختلف پیدا کنن و استفاده کنن(فقط جون ما به ما هم یاد بدین)
من می خوام از این به بعد سعی کنم یه چند تائی آیه از قرآن با همین موضوع انتخاب کنم و بهتون معرفی کنم و در موردش مطلب بزارم.(البته انشاالله)
پس اگه اهلشین یا علی مدد