*نماز میخونم برا آرامش خودم...

*نماز میخونم برا دل خودم...

*نماز میخونم چون خدا گفته, چون پدر و مادرم گفتن... نماز میخونم تا تشکر کنم از خدا به خاطر زندگی ای که به من داده: همسرم, بچه هام, خونه, ثروتم و...

*نمازمو سر وقتش میخونم که چی: مدام تا آخر وقت دغدغه اینو نداشته باشم که چی: بگم سر وقت نماز میخونم!

*نماز میخونم هر وقت که ببینم خدا با من بوده و کمکم کرده مشکلم حل بشه...

*نمازمیخونم تا فردای قیامت پیش خدا رو سفید باشم, بگم چی: خدایا من نمازمو میخوندم.

*نمازنمیخونم که بخوام به واسطش پیش خودم وجدانمو راضی نگه دارم که چی: من نماز خونم!!!

*نماز نمیخونم که بخوام به دیگران بفهمونم که چی: من نماز خونم!!!

*...

 ....

 

من و شما واسه چی نماز میخونیم؟  آیا اینا دلیل میشه واسه نماز خوندن؟؟؟!