نیایشهای کودکانه
بسمه تعالي
سلام ،نوبت به یکی دیگه از نیایشهای کودکانه رسیده امیدوارم خوشتون بیاد.
ـ دوس دارم برم مدرسه، بعد از اونجا برم با محمد جواد و دنيا وشادي مسجد، و براي بابا جون دعا كنم كه خدا بابا جونو خوب كنه .
خدايا ، دوس دارم عروس بشم، وقتي عروس بشم، برم تهران كه بگن دخترش تهران ،مامانش . . .
دوس دارم هم معلم ، هم آرايشگر ، هم دكتر بشم .
دكتر بشم تا بچه هاي داداشا و آبجي رو آمپول بزنم .
آرايشگر ،هم تو رو درست كنم ، هم خودمو ،هم همه رو .
معلم ، براي بچه ها شعر بخونم و اونا رو با خط كش بزنم .
دوس دارم با ... عروسي كنم و يك ماشين بخرم و با هم بريم حرم بريم پارك .
دوس دارم ۷ تا بچه داشته باشم ۱ پسر ،۶تا دختر .
دوس دارم ۲تا شوهر داشته باشم چون اگه اولي نذاشت بيام خونه بابا و مامانم اونو بكشم ويك شوهر مهربون بخرم از مغازه شوهر فروشي .
دوس دارم براي شوهرم كادو بخرم و با اون بريم دريا .
خدا رو ۵ تا دوس دارم ، نه ، اندازه باغ ، نه ، اندازه مامان و بابا . . .
ـ من كه نفهميدم اين آرزو بود يا نيايش ؟! ولی هر چی بود انشاءا... درآینده اش راه درست رو انتخاب کنه .
باصحيفه سجاديه
پروردگارا ! بر محمد و خاندانش درود بفرست ، و ما را از آرزوهاي طولاني (اميدي بي اساس) حفظ كرده و آرزوها را بوسيله ي عمل درست و صادقانه ، بر ما كوتاه نما تا انجا كه تمام كردن ساعتي را بعد از ساعتي ، و به پايان بردن روزي را بعد از روزي و پيوستن نفسي را به نفسي ، و بدنبال آمدن گامي را در پي گامي ديگر آرزو نكنيم .
آمين يا رب العالمين